Translate

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Με τα λόγια του Όργουελ:




Με τα λόγια του Όργουελ:
«Το Κόμμα είπε ότι η Ωκεανία δεν ήταν ποτέ σύμμαχη με την Ευρασία. Αυτός, ο Γουίνστον Σμιθ, ήξερε ότι η Ωκεανία ήταν σύμμαχη με την Ευρασία μόλις τέσσερα χρόνια πριν. Αλλά πού υπήρχε αυτή η γνώση; Μόνο στη συνείδησή του που οπωσδήποτε σύντομα θα εκμηδενιζόταν. Και εάν όλοι οι άλλοι παραδέχονταν το ψέμα που επέβαλε το Κόμμα –αν όλα τα αρχεία έλεγαν το ίδιο παραμύθι– τότε το ψέμα περνούσε στην ιστορία και γινόταν αλήθεια»

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016


Σε λίγες μέρες όλος ο κόσμος θα εύχεται «Καλή Χρονιά»! Ολος; Υπερβάλλουμε μάλλον. Επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καθορίζουμε τις ζωές μας γύρω από το Γρηγοριανό ημερολόγιο και τα περισσότερα χριστιανικά έθνη στον κόσμο κάνουν το ίδιο, δεν σημαίνει ότι το βράδυ της 31ηςΔεκεμβρίου θα το περιμένουν όλοι με τόση ανυπομονησία όσο εμείς… Το Γρηγοριανό ημερολόγιο έχει ξεπεράσει πια τη θρησκευτική και ιδεολογική του σημασία και έχει καθιερωθεί ακόμα και σε μη χριστιανικές χώρες ως περισσότερο πρακτικό. Η αλήθεια, πάντως, για τους δύο στους τρεις κατοίκους του πλανήτη μας η δική μας αλλαγή του χρόνου δεν λέει απολύτως τίποτα!
Το Γρηγοριανό ημερολόγιο, το οποίο αποτελεί και το ντε φάκτο διεθνές σύστημα μέτρησης του χρόνου (αποτέλεσμα κυρίως πολιτικής επιρροής παρά θρησκείας, επειδή χρησιμοποιείται κυρίως στις δυτικοευρωπαΪκές χώρες και τις ΗΠΑ), είναι σχετικά νέος τρόπος υπολογισμού. Ο πάπας Γρηγόριος ΙΓ’ το επέβαλε μόλις το 1.582 μ.Χ., όμως με την εξάπλωση του χριστιανισμού, αλλά και την διεθνή ανάγκη για κοινά σημεία στη μέτρηση του χρόνου, χρησιμοποιείται πια και από μη χριστιανικά έθνη. Με μία διαφορά: Αντί για τα «χριστιανικά» σύμβολα BC (Before Christ, Προ Χριστού) και AD (Anno Domini, Μετά Χριστόν) χρησιμοποιούνται τα πιο «κοινά» BCE (Before Common Era, Πριν την Κοινή Εποχή) και CE (Common Era, Κοινή Εποχή)!Πριν την καθιέρωση του Γρηγοριανού ημερολογίου οι χριστιανοί του κόσμου ακολουθούσαν το Ιουλιανό ημερολόγιο, μια «χριστιανική προσαρμογή» του σεληνιακού ημερολογίου του Ιούλιου Καίσαρα, που ξεκίνησε το 46 π.Χ.). Για λόγους πρακτικούς κυρίως όλα τα χριστιανικά έθνη έχουν υιοθετήσει πλέον το Γρηγοριανό, όμως αρκετές ανατολικές ορθόδοξες Εκκλησίες  (με κυρίαρχη τη ρώσικη) χρησιμοποιούν ακόμα το Ιουλιανό για τον υπολογισμό των κινητών εορτών. Οι μόνες περιοχές της γης που μετρούν ακόμα το χρόνο στην καθημερινή τους ζωή με βάση το Ιουλιανό ημερολόγιο είναι το Αγιο Ορος και ορισμένες νομαδικές φυλές Βέρβερων της Βόρειας Αφρικής. Η διαφορά του Ιουλιανού είναι ότι βρίσκεται 13 ημέρες «πίσω» από το Γρηγοριανό, άρα η δική τους πρωτοχρονιά θα γίνει στις 13 Ιανουαρίου.

Το ισλαμικό ημερολόγιο ξεκινάει από τη στιγμή που ο προφήτης Μωάμεθ έφυγε κυνηγημένος από τη Μέκκα και μετακόμισε στη γειτονική Μεδίνα, όπου εξαπέλυσε την ολοκληρωτική του αντεπίθεση. Η «χίτζρα», έτσι λέγεται η κίνηση αυτή, έγινε το 622 μ.Χ. σύμφωνα με τη δική μας μέτρηση και σηματοδοτεί την αρχή του ισλαμικού κόσμου. Το ημερολόγιο έχει διάρκεια 354 ή 355 ημερών και οι μουσουλμάνοι όλης της γης βρίσκονται τώρα στο έτος 1.434. Από… τεχνικής άποψης οι μουσουλμάνοι δεν γιορτάζουν την πρωτοχρονιά, αλλά την έναρξη και το τέλος του μήνα Ραμαντάν (το γνωστό σ’ εμάς Ραμαζάνι), που είναι ο ένατος στη σειρά από τους 12. Ο χρόνος, πάντως, για τους μουσουλμάνους άλλαξε στις 14 Νοεμβρίου 2012 και θα ολοκληρωθεί στις 4 Νοεμβρίου 2013.Το ινδουϊστικό ημερολόγιο, το οποίο έχει κι αυτό 12 μήνες αλλά 29 και 30 ημέρες (ώστε να συμβαδίζει με τις κινήσεις της Σελήνης) χρησιμοποιείται σε όλη την Ινδία και στις γειτονικές της χώρες που ασπάζονται αυτή τη θρησκεία (αν και το κράτος της Ινδίας έχει κάνει προσπάθειες να προσαρμόσει το ημερολόγιο με το Γρηγοριανό, ώστε να μην υπάρχουν διαφορές). Σύμφωνα με το Βικράμ Σαμβάτ, το ημερολόγιο που χρησιμοποιείται στα περισσότερα μέρη της Ινδίας, βρισκόμαστε στο χρόνο 2.068 κι αυτός θα αλλάξει στις 22 Μαρτίου.Στο κινέζικο ημερολόγιο, το οποίο είναι και από τα πιο διαδεδομένα σε σχέση με τα υπόλοιπα (γιορτάζεται με ιδιαίτερη μεγαλοπρέπεια και παρελάσεις στην Κίνα, άσχετα αν η χώρα έχει υιοθετήσει και το Γρηγοριανό ημερολόγιο) η πρωτοχρονιά του έτους 4.709 είναι στις 23 Ιανουαρίου.
Αυτή τη στιγμή σε χρήση βρίσκονται πάνω από 30 διαφορετικά ημερολόγια για όλους τους λαούς της γης. Αν υπολογίσουμε και τα θρησκευτικά ημερολόγια τότε ξεπερνάμε τα 150! Το πιο… παλιό απ’ αυτά είναι το Ασσυριακό (διανύουμε ήδη το έτος  6.762) και το πιο νέο το λεγόμενο ημερολόγιο Τζουτσέ, που χρησιμοποιείται επισήμως στη Βόρεια Κορέα και βρίσκεται μόλις στο έτος 101 . Το σύστημα μέτρησης είναι το ίδιο με το Γρηγοριανό ημερολόγιο, όμως ως… απαρχή του κόσμου θεωρείται η ημερομηνία γέννησης του πρώτου δικτάτορα της χώρας Κιμ Ιλ Σουνγκ (15/4/1912)!
http://www.flowmagazine.gr/article/view/prwtoxronia_gia_poious/category/cultureΣυντάκτης: Αργύρης Παγαρτάνης, 27/12/2012

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

Ο Αϊ Βασίλης σε προπαγανδιστικές αφίσες!

O Aϊ Βασίλης δεν ήταν πάντα αυτό που είναι! Οι ρίζες βρίσκονται στον 3ο αιώνα και στον ελληνικό Αϊ Νικόλα. Χιλιάδες χρόνια μετά έγινε ο trendy Αϊ Βασίλης που γνωρίζουμε όλοι.
Ο Άγιος Νικόλαος, γόνος εύπορης οικογένειας, γεννήθηκε το 270 μ.Χ στην πόλη Πατάρα, τότε Ελληνική και σήμερα Τουρκική. Έδωσε όλη του την περιουσία στους φτωχούς και με βάση αυτό δημιουργήθηκε η εικόνα του σημερινού Αγίου που φέρνει δώρα σε όλους. Όταν ενηλικιώθηκε έγινε επίσκοπος αλλά δολοφονήθηκε από έναν Ρωμαίο αυτοκράτορα και τελικώς αγιοποιήθηκε από την Καθολική Εκκλησία. Δεν είχε πάντα στις απεικονίσεις τη μορφή ενός χοντρού, εγκάρδιου με κόκκινη φορεσιά, Καυκάσιου ανθρώπου.
13ος Αιώνας
Μια ζωγραφισμένη εικόνα του Αγίου Νικολάου τον 13ο αι. δεν τον δείχνει ούτε χοντρό αλλά ούτε και ιδιαίτερα ελκυστικό (πηγή φωτό).
17ος Αιώνας
Παραμένει μια θρησκευτική εικόνα στη διάρκεια του μεσαίωνα πριν «μπολιαστεί» με φολκλορικούς ευρωπαϊκούς χαρακτήρες όπως ο Old Father Christmas της Αγγλίας. Απεικονιζόταν ως μια χαρούμενη χριστουγεννιάτικη φιγούρα αλλά δεν είχε ακόμα συνδεθεί με παιδιά και δώρα (πηγή φωτό).
19ος Αιώνας
Αν και μερικοί πιστεύουν ότι ο Άγιος Νικόλαος έφτασε στην Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ από τους Δανούς, το κέντρο του Α.Νικολάου ισχυρίζεται ότι ο Άγιος δεν είχε έρθει στις ΗΠΑ μέχρι τις αρχές του 1800, οπότε οι Νεουορκέζοι άρχισαν να ψάχνουν τις Δανέζικες ρίζες τους. Ο Α. Νικόλαος έγινε ο πολιούχος της Ν.Υόρκης από την Ιστορική Εταιρεία το 1804, και ο Washington Irving, ένα μέλος της εταιρείας, περιέγραψε μια φιγούρα του Αγίου στο βιβλίο του Knickerbocker’s History of New York που κυκλοφόρησε το 1809.
Σύμφωνα με την Δημόσια Βιβλιοθήκη της Ν. Υόρκης «ο Ιρβινγκ άλλαξε την ευρωπαϊκή εκδοχή του ψηλού, σκοτεινού Αγίου και τον επανεφηύρε ως έναν κοντό, ευχάριστο, καλοσυνάτο Δανό που καπνίζει πίπα και είναι ντυμένος με παραδοσιακά αποικιακά ρούχα». Ίσως αυτή να ήταν η πρώτη φορά που δημιουργήθηκε ο εξαμερικανισμένος Αϊ Βασίλης. Από τότε και μετά πολλοί καλλιτέχνες τον απεικόνισαν ελεύθερα σε διάφορες εκδοχές.
Το 1868 ο Αγιος “φόρεσε” τη γνωστή κόκκινη στολή.
20ος Αιώνας
Επάνω η πρώτη φωτογραφία “ζωντανού” Αϊ Βασίλη, από τη Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου(1895)
Επάνω εξώφυλλο του περιοδικού Puck (1902).
Επάνω ο Αϊ Βασίλης στην Ιαπωνία (1914)
Από τις αρχές του 20ού αι. Ο Αϊ Βασίλης είναι πιά περίπου αυτός που όλοι γνωρίζουμε. Εμφανίστηκε σε προπαγανδιστικό πόστερ του Α παγκοσμίου Πολέμου το 1918 και άρχισε να πρωταγωνιστεί σε διαφημίσεις της Coca Cola το 1920 δημιουργώντας την ψευδή εντύπωση ότι ήταν ντυμένος στα κόκκινα εξαιτίας του εταιρικού χρώματος του αναψυκτικού.
Το 1930 πήγε στην Αυστραλία…
…και ξαναπήγε στον πόλεμο το 1942.
http://www.proelasi.org/2016/12/25/%CE%BF-%CE%B1%CF%8A-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%86%CE%AF%CF%83/Πηγή: jaj.gr

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Οι χριστουγεννιάτικες αγορές της Ευρώπης είναι, κάθε χρόνο τέτοια εποχή, από μόνες τους λόγος ταξιδιού… έστω και νοερού, μέσα από τις μαγικές φωτογραφίες που συγκεντρώσαμε εδώ.













http://www.in2life.gr/escape/infoguide/article/562614/oi-oraioteres-hristoygenniatikes-agores-ths-eyrophs.html

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2016

25 επιχειρηματικές ιδέες

«Οι μικροί… Μαρκ Ζούκερμπεργκ». Αυτός θα μπορούσε να είναι ένας εναλλακτικός τίτλος για το παρόν κείμενο. Φτάσαμε στο 2015, με την καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες να μπαίνουν όλο και περισσότερο στην επιχειρηματικότητα. Σε παγκόσμιο επίπεδο. Με τα διάσημα πετυχημένα παραδείγματα να παραμένουν σε πρώτο πλάνο, όπως το Facebook, το Twitter ή το Uber.
Την ίδια στιγμή, σε κάθε άκρη του κόσμου πολλά ανερχόμενα startups κάνουν όλο και πιο αισθητή την παρουσία τους. To Informilo συγκέντρωσε σε μια λίστα τις 25 καινοτόμες επιχειρήσεις που αναμένεται να μας απασχολήσουν μέσα στο τρέχον έτος.
  1. Blablacar
Μια ιντερνετική πλατφόρμα, μέσω της οποία μπορείς να κάνεις… διαδικτυακό οτοστόπ. Να βρεις με ένα κλικ το οδηγό που θέλει να κάνει την ίδια διαδρομή με σένα, να κλείσεις τη συμφωνία μαζί του και να να κατευθυνθείτε με το ίδιο όχημα προς τον τελικό προορισμό. Αυτή τη στιγμή έχει περισσότερους από 10 εκατ. χρήστες, σε 13 χώρες, ενώ κάθε μηνα μεταφέρονται μέσω του Blablacar πάνω από 2 εκατ. άνθρωποι.
  1. Etoro
Εδώ συναντιούνται οι επενδυτές. Το Etoro είναι ένας διαδικτιακός χώρος συνάντησης ανθρώπων που θέλουν να επενδύσουν σε διάφορα projects και κλάδους. Με μια διαφορά: ο ένας μπορεί να βλέπει που επενδύουν οι άλλοι και έτσι αν το επιθυμεί να πράξει το ίδιο. Κάτι σαν ένα «ανοιχτό ραντάρ» που καταγράφει τις εκάστοτε επενδύσεις. Διαθέτει περίπου 4 εκατ. μέλη, σε 170 χώρες.
  1. Fiverr
Μια παγκόσμια αγορά για προιόντα και υπηρεσίες. Βάζεις στην μηχανή αναζήτησης οτιδήποτε θες να αγοράσεις, και μέσα σε ελάχιστο χρόνο μια αντίστοιχη λίστα επιλογών εμφανίζεται μπροστά σου. Σημαντική σημείωση: σε αυτή την ιντερνετική αγορά τα προϊόντα παρέχουν μόνο μικρές επιχειρήσεις.
  1. Funding Circle
Η χρηματοδότηση που ψάχνουν πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, γίνεται πιο εύκολη. Μέσω αυτής της καινοτόμας πλατφόρμας, μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπρούν να βρουν… δανεικά λεφτά από ιδιώτες. Μέχρι τώρα πάνω από 7.000 επιχειρηματίες έχουν βρει «ζεστό» χρήμα με τη βοήθεια του Funding Circle.
  1. Hellofresh
Με μια πρώτη ματιά, μοιάζει με ένα συνηθισμένο site συνταγών. Τα πράγματα όμως είναι λίγο διαφορετικά. Το Hellofresh σου δείχνει τις συνταγές, εσύ επιλέγεις όποια σου αρέσει και στην συνέχεια σου παραδίδει τα υλικά στην πόρτα σου! Εντάξει, την μαγειρική την αφήνει σε σένα. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε 6 χώρες και βοηθά στην δημιουργία περίπου 1 εκατ. γευμάτων το μήνα.
  1. Huddle
Το συγκεκριμένο startup φέρνει σε επαφή εταιρίες και οργανισμούς που θέλουν να συνεργαστούν. Να ανταλλάξουν τεχνογνωσία και να δουλέψουν μαζί, για το όφελος όλων των πλευρών. Πάνω από 100.000 εταιρίες και οργανισμοί συμμετέχουν στο δίκτυο του Huddle. Έχει έδρα τη Βρετανία, ενώ σύντομα αναμένεται η επέκταση του σε Ευρώπη και ΗΠΑ.
  1. Scytl
Ιντερνετική πλατφόρμα με άρωμα… Δημοκρατίας. Το Scytl με έδρα τη Βαρκελώνη, βοηθά στην επεξεργασία εκλογικών αποτελεσμάτων. Έχει επεκταθεί σε 38 χώρες τα τελευταία χρόνια. Τον περασμένο Αύγουστο έλαβε μια ακόμα χρηματοδότηση, ύψους 44 εκατ. δολαρίων.
  1. TransferWise
Ηλεκτρονική μετατροπή συναλλάγματος. Εύκολα, γρήγορα και με πολύ χαμηλές χρεώσεις για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Είναι βρετανικής προελεύσεως. Φήμες λένε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με μεγάλες εταιρίες που θέλουν να επενδύσουν στο TransferWise.
  1. Algomi
Εδώ έρχονται σε επαφή πωλητές, έμποροι και επενδυτές. Τους βοηθά στο να αναπτύξουν καλύτερες σχέσεις και παράλληλα τους ενημερώνει για τα δεδομένα της αγοράς που συνεχώς αλλάζουν. Ο στόχος είναι να γίνουν οι καλύτερες δυνατές εμπορικές συναλλαγές για όλους.
  1. Blockchain
Η ιστοσελίδα αυτή ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2011 με σκοπό να ενημερώσει το κοινό για το τι είναι το Bitcoin (ψηφιακό νόμισμα). Σήμερα έχει καταφέρει να είναι μια από τις μεγαλύτερες ιστοσελίδες μέσω των οποίο διακινείται το Bitcoin, ενώ η εταιρία έχει συλλέξει μέχρι τώρα 30 εκατ. δολάρια από επενδυτές.
  1. Calastone
Είναι ένα δύκτιο συναλλαγών για αμοιβαία κεφάλαια. Το Calastone παρέχει μια αυτοματοποιημένη υπηρεσία συναλλαγών και όπως λένε οι δημιουργοί του έχει μειώσει το κόστος της συναλλαγής αμοιβαίων κεφαλαίων κατά 60%. Αυτή τη στιγμή έχει πάνω από 730 πελάτες και η έδρα του είναι στο Λονδίνο.
  1. Datasift
Ένα startup… απόλυτα μέσα στην εποχή του. Συγκεκριμένα, ασχολείται με τα Social Media, καταγράφοντας τις τάσεις και τα trends που κυριαρχούν σε αυτά, την κάθε στιγμή. Μέσω των ειδικών φίλτρων που χρησιμοποιεί, σε ενημερώνει για το τι θέματα «παίζουν» περισσότερο στα Social Media. Έχει πελάτες σε 40 χώρες.
  1. Digital Shadows
Οι χάκερς χτυπούν συνεχώς και δείχνουν ασταμάτητοι. Αυτό το πρόβλημα προσπαθεί να περιορίσει το Digital Shadows. Παρέχει, δηλαδή, προστασία από ηλεκτρονικές επιθέσεις. Συνεργάζεται μάλιστα με μερικές από τις μεγαλύτερες τράπεζες του κόσμου.
  1. Gocardless
Το Gocarless βοηθά επιχειρήσεις και οργανισμούς στο να συλλέξουν εύκολα και γρήγορα τις χρεώσεις που αποδίδουν στους πελάτες τους. Εκμηδενίζοντας τα λάθη και γλυτώνοντας χρόνο, παραδίδει στις επιχειρήσεις τα προβλεπόμενα έσοδα τους. Μαζί του συνεργάζονται από μικρές προσωπικές επιχειρήσεις, μέχρι μεγάλες εταιρίες.
  1. Kreditech
Μοιάζει με κάτι που ακούμε συχνά τα τελευταία χρόνια. Είναι μια υπηρεσία αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας. Χρησιμοποιεί 15.000 σημεία δεδομένων που «τροφοδοτούν» τον ιδιόκτητο αλγόριθμο πιστοληπτικής βαθμολόγησης που διαθέτει. Έτσι μπορεί να γνωρίζει αν π.χ. μια εταιρία μπορεί να αποπληρώσει ένα ενδεχόμενο δάνειο.
  1. Lyst
Ένα μεγάλο e-shop ρούχων και αξεσουάρ. Πολύ μεγάλο. Συνολικά 12.000 μάρκες φιγουράρουν στις διαδικτυακές βιτρίνες του. Κάθε μήνα 2 εκατ. καταναλωτές το επισκέπτονται, ενώ για κάθε ένα από τα δύο τελευταία χρόνια έχει παρουσιάσει εντυπωσιακή ανάπτυξη 400%.
  1. Nutmeg
Είναι ο πρώτος online μάνατζερ στη Βρετανία, που ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και της επενδύσεις. Το μόνο που έχει να κάνει μια εταιρία, είναι να πει στα στελέχη του Nutmeg πόσα χρήματα θέλει να επενδύσει, την οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται και το χρονοδιάγραμμα της. Όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει αυτός ο online μάνατζερ.
  1. Qubit
Καταγράφει το τι ακριβώς θέλουν οι επισκέπτες ενός website. Χρησιμοποιώντας 300 σημεία δεδομένων, οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από το Qubit μπορούν, για παράδειγμα, να συμβουλέψουν ένα e-shop για το τι ακριβώς θέλουν οι επισκέπτες- πελάτες του, έτσι ώστε το site να στηθεί κατάλληλα. Έχει δημιουργηθεί από 4 πρώην υπαλλήλους της Google.
  1. Secret Escapes
Σου αρέσουν τα πολυτελή ταξίδια; Τότε το συγκεκριμένο startup είναι για σένα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνεις μια απλή εγγραφή. Το Secret Escapes προτείνει στα μέλη του κορυφαίους προορισμούς για διακοπές, προσφέροντας μάλιστα εκπτώσεις -όπως αναγράφεται στο site του- πάνω από 70%! Διαθέτει περισσότερα από 10 εκατ. μέλη, σε όλο τον κόσμο.
  1. SwiftKey
«Έξυπνα» πληκτρολόγια για κινητά. Με απλά λόγια, το SwiftKey δημιουργεί εφαρμογές (ή ηλεκτρονικά πληκτρολόγια αν προτιμάτε) που διευκολύνουν τους χρήστες στο να πληκτρολογούν με μεγαλύτερη άνεση και ταχύτητα. Είναι χαρακτηριστικό, ότι το 2012 και το 2013 η εφαρμογή βρέθηκε για πολλές εβδομάδες στο Νο1 της λίστα του Google Play για «κατέβασμα».
  1. Truecaller
Θα μπορούσαμε να το πούμε «παγκόσμιο τηλεφωνικό κατάλογο». Το Truecaller συγκεντρώνει στοιχεία για περίπου 100 εκατ. χρήστες, σε περισσότερες από 100 χώρες. Με ένα κλικ, βάζεις τον αριθμό που επιθυμείς να αναζητήσεις, και αυτό σου εμφανίζει -αν τον διαθέτει στον κατάλογο του- περισσότερες πληροφορίες.
  1. Trustev
Ίσως κάποιοι από εσάς έχετε σκεφτεί να κάνετε… μια φάρσα: να παραγγείλετε κάτι online, δίνοντας λάθος στοιχεία. Τώρα μάλλον θα πρέπει να το ξανά σκεφτείτε. Το Trustev μπορεί άμεσα να βρει το ηλεκτρονικό σας «αποτύπωμα» και να εντοπίσει αν έχετε εισάγει πραγματικά στοιχεία ή όχι. Με αυτό τον τρόπο βοηθά τις εταιρίες να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να περιορίσουν τις απάτες σε βάρος τους.
  1. Vinted
Ειδικεύεται στην αγορά ρούχων από «δεύτερο χέρι». Κάτι σαν ένα μεγάλο παζάρι. Οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί: έχει 3 εκατ. μέλη, 14 εκατ. καταχωρήσεις προϊόντων και 60 εκατ. επισκέψεις το μήνα. Μέχρι τώρα έχει λάβει συνολική χρηματοδότηση ύψους 35 εκατ. δολαρίων.
  1. Cryex
Δραστηριοποιείται στον τομέα των οικονομικών και των επενδύσεων. Φέρνει σε επαφή ανθρώπους από την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κοινότητα, με σκοπό να συνεργαστούν και να επενδύσουν σε διάφορα projects. Μέσα στο 2015 αναμένεται να κάνει ακόμα πιο αισθητή την παρουσία του.
  1. Yieldify
Αυτό το startup απευθύνεται σε όσους κινούνται επιχειρηματικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Μέσω των εργαλείων που χρησιμοποιεί, στοχεύει στο να κάνει τους επισκέπτες να μείνουν για περισσότερο χρόνο στο εκάστοτε site. Με μηνύματα, mails και ηλεκτρονικές καμπάνιες που προσεγγίζουν… τα γούστα του κάθε επισκέπτη ξεχωριστά.
http://www.portoni.gr/2015/02/09/%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-25-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CE%AD%CE%B5%CF%82/

Πηγή: huffingtonpost.gr