Οι συμφέρουσες προτάσεις για αυτοκίνητα που αξίζουν τα λεφτά τους είναι αρκετές αλλά για το μέσο αγοραστή που δεν θα κάνει ράλι στους δρόμους που θέλει ένα άνετο αυτοκίνητο που θέλει χώρους και οικονομία οι προτάσεις δεν είναι πάρα πολλές. ¨Εχει ληφθεί υπόψιν ότι οι μετακινήσεις του μέσου καταναλωτή είναι 75%πόλη και 35% ταξίδια άνω των 200 χλμ.Υπάρχει και ο υποκειμενικός παράγοντας της σχεδίασης δηλαδή της καλαισθησίας...καθώς και του brand name....
Η 8η γενιά του golf κινήθηκε στα καθιερωμένα της ιστορίας του με εξαίρεση την τεχνολογική του εξέλιξη