Translate

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Καταργήθηκε η 15 ημερών περίοδος χάριτος.Τώρα η εφορία στα παίρνει όλα σε 24 ώρες!


Καταργήθηκε η 15 ημερών περίοδος χάριτος.Τώρα η εφορία στα παίρνει όλα σε 24 ώρες!

Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2018

Περίοδος χάριτος τέλος! Εδώ και 2,5 μήνες οι οφειλές προς το Δημόσιο καθίστανται απαιτητές άμεσα με 
αποτέλεσμα η Εφορία να μην… περιμένει καν προτού απλώσει το μακρύ χέρι της στις καταθέσεις των φορολογούμενων, αλλά να μπορεί να προβεί σε κατασχέσεις ακόμα και λίγες ώρες αφού καταστεί ληξιπρόθεσμη η οφειλή.

Η κατάργηση αυτής της περιόδου χάριτος των 15 ημερών που υπήρχε έως
 το τέλος του 2017 , αποτελούσε μέρος της συμφωνίας της κυβέρνησης με τους θεσμούς, και πρακτικά σημαίνει πως αν ένας φορολογούμενος για τον οποιονδήποτε λόγο δεν πληρώσει εγκαίρως τη δόση του ΕΝΦΙΑ ή του φόρου εισοδήματος ή κάποια άλλη υποχρέωσή του προς την Εφορία (π.χ. τη δόση της ρύθμισης), τότε μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος με κατασχέσεις, ήδη από την επόμενη μέρα – είναι αυτό που λέμε “ξαφνικός θάνατος”.

Πόσους αφορούν αυτές οι τρομακτικές ρυθμίσεις; 
Δυστυχώς, πάρα πολλούς: με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία της ΑΑΔΕ, κοντά στους 4,2 εκατομμύρια φορολογούμενους έχουν κάποια οφειλή προς την εφορία (οι περισσότεροι έχουν σχετικά μικρές οφειλές, κάτω από 3.000 ευρώ), ενώ πάνω από 1 εκατομμύριο είναι αυτοί στους οποίους ήδη έχει επιβληθεί κάποιου είδους κατάσχεση, και ακόμα 1,7 εκατομμύρια είναι αυτοί στους οποίους δυνητικά μπορούν να επιβληθούν μέτρα αναγκαστικής είσπραξης. Όλοι αυτοί είναι ουσιαστικά “υποψήφιοι” για κατασχέσεις-εξπρές από την 1η Ιανουαρίου.

Ειδικά για όσους πληρώνουν κανονικά τη δόση της ρύθμισής τους, η απώλειά της για μία μικρή καθυστέρηση είναι ένα πολύ άδικο μέτρο, από το οποίο η μόνη “ασπίδα” προστασίας είναι να καταθέσει ο οφειλέτης εγκαίρως αίτηση, πριν την ημερομηνία καταβολής της δόσης, και να ζητήσει, επικαλούμενος οικονομική αδυναμία, να μεταφέρει την οφειλή στην πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων. Σε αντίθετη περίπτωση, θα καθίσταται ληξιπρόθεσμο το σύνολο της οφειλής του, και για να είναι καλυμμένος θα πρέπει πλέον να πληρώσει ολόκληρο το χρέος του, συν τις προσαυξήσεις – αλλιώς, όπως είπαμε, τον περιμένουν κατασχέσεις…

Βέβαια, ακόμα και αυτή η “ασπίδα” προστασίας δεν είναι εύκολο να αποκτηθεί, καθώς για να αποδείξει ο φορολογούμενος την οικονομική του αδυναμία θα πρέπει να προσκομίσει στην Εφορία οικονομικά στοιχεία που να την αποδεικνύουν, ενώ παράλληλα θα πρέπει, βάσει των διατάξεων, οι συνολικές του υποχρεώσεις να μην ξεπερνούν το 30% του συνολικού εισοδήματος που δηλώνει. Σε αντίθετη περίπτωση, η αίτησή του θα απορριφθεί και θα πρέπει να αποπληρώσει ολόκληρο το ποσό για να μην κινδυνέψει με κατάσχεση… 

Όμως προσοχή: οι κατασχέσεις δεν περιορίζονται πια μόνο στις καταθέσεις, αλλά με βάση τον νέο Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων επεκτείνονται ακόμα και στην πρώτη κατοικία. Έτσι, είναι πιθανό να κινδυνέψει κάποιος να χάσει το σπίτι του για μία οφειλή της τάξεως των 500 ευρώ στην Εφορία!
http://www.epixirimatias.gr/2018/03/15-24.html

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Αυτά είναι τα 14 πιο ακριβά μενού του κόσμου

Από 140 ευρώ έως και 1.650 ευρώ το άτομο κοστίζουν τα μενού γευσιγνωσίας στα καλύτερα εστιατόρια του κόσμου. Δείτε που αντέχει η τσέπη σας και στο επόμενο ταξίδι, κλείστε θέση τουλάχιστον τρεις μήνες πριν. Τι σημαίνει αυτό; Μικρά, μικρά πιατάκια, κάποια από αυτά μόλις μία μπουκιά, που για κάποιους αξίζουν τα λεφτά τους! 







Eleven Madison Park, Νέα Υόρκη 
Τρία αστέρια Michelin, το νούμερο 1 εστιατόριο του κόσμου σύμφωνα με τη λίστα World 50 Best Restaurants. Αν έχετε την άνεση και τη διάθεση να πληρώσετε κατά κεφαλήν 1.000 ευρώ για να δοκιμάσετε τα πραγματικά συγκλονιστικά πιάτα, τότε κάντε το. Διαφορετικά το καλύτερο είναι να παραγγείλετε ένα degu που κοστίζει μόλις 315 ευρώ. Με το κρασί διπλασιάστε το ποσό.
Osteria Francescana, Μοντένα, Ιταλία 
Επίσης τρία αστέρια Michelin, πέρυσι το νούμερο 1 εστιατόριο του κόσμου σύμφωνα με τη λίστα World 50 Best Restaurants, φέτος το νούμερο 2. Το εστιατόριο έχει μετατρέψει τη μεσογειακή κουζίνα σε πραγματική τέχνη. Τιμή μενού γευσιγνωσίας με 9 στάδια στα 239 ευρώ το άτομο. Συνδυασμός πιάτων με κρασί επιβαρύνει τον λογαριασμό με 142 ευρώ το άτομο. 






La Pergola, Ρώμη 
Το μενού του σεφ Heinz Beck's θέτει υψηλά στάνταρτς στην ιταλική κουζίνα, με πιάτα όπως καραβίδες αργομαγειρεμένες σε ελαιόλαδο με πουρέ αρακά, φασόλια και αγκινάρες. Στα τρία αστέρια Michelin το μενού των 10 σταδίων κοστίζει 263 ευρώ το άτομο χωρίς κρασί. 









Sukiyabashi Jiro, Τόκιο Ιαπωνία 
Είναι 92 ετών και θεωρείται ο τελευταίος σούσι μάστερ. Το εστιατόριό του είναι μέσα στη στάση του μετρό Ginza στο Τόκιο. Έχει τρία αστέρια Michelin. Σερβίρει Omakase, δηλαδή ό,τι πει ο σεφ Χίρο Όνο. Ο πελάτης δεν έχει κανένα λόγο. Τα 19 κομμάτια σούσι κοστίζουν 250 ευρώ. Αξίζει; Τολμώ να πω όχι. 
















Le Pré Catelan, Παρίσι 
300 ευρώ για 8 στάδια. Τόσο τουλάχιστον χρεώνει ο σεφ Frédéric Anton την τέχνη του στο παριζιάνικο εστιατόριο. Τουλάχιστον αυτός χρησιμοποιεί ακριβά υλικά όπως κρέμα φουά γκρα, χαβιάρι και άλλα. 















The French Laundry, Γιούντβιλ, Καλλιφόρνια 
O διάσημος σεφ Thomas Keller κοστολογεί το μενού 13 σταδίων 310 ευρώ το άτομο χωρίς κρασί. Είναι ένα από τα ελάχιστα εστιατόρια στις ΗΠΑ όπου μπορείς να απολαύσεις πραγματική τέχνη. Το μενού αλλάζει καθημερινά και σε κανένα από τα 13 πιάτα του μενού δεν υπάρχει το ίδιο υλικό. Το μόνο κοινό είναι το αλάτι.









Per Se, Νέα Υόρκη 
Και σε αυτό το εστιατόριο το μενού αλλάζει κάθε μέρα και εξαρτάται πάντα από τις καλύτερες πρώτες ύλες που θα ανακαλύψει ο σεφ στην αγορά. Τιμή μενού 9 πιάτων 325 ευρώ χωρίς κρασί.
















Alinea, Σικάγο
Με κουζίνα avant-garde, το Alinea είναι ένα από τα πιο σπουδαία εστιατόρια του κόσμου. Ο σεφ Grant Achatz θεωρείται από τα μεγαλύτερα ταλέντα στην Ιστορία της μαγειρικής και τα 360 ευρώ το άτομο χωρίς κρασί, είναι μία τιμή που πληρώνουν ευχαρίστως όσοι βρουν τραπέζι στο εστιατόριο.













Restaurant Le Meurice Alain Ducasse, Παρίσι
Alain Ducasse. Το όνομα τεράστιου σεφ βρίσκεται δικαιολογημένα στον τίτλο του εστιατορίου, καθώς η υπογραφή του βρίσκεται ακόμη και στη ζάχαρη. Η τιμή που θα πληρώσετε είναι 398 ευρώ για 5 πιάτα.









Alain Ducasse au Plaza Athenee, Παρίσι
Ο Alain Ducasse σε ακόμη ένα ομώνυμο εστιατόριο στο Παρίσι με τιμή 414 για τα 5 πιάτα.












Joël Robuchon, Λας Βέγκας
Όπου βλέπετε το όνομα του σεφ ως μπράντα του εστιατορίου, τόσο η τιμή του μενού αυξάνεται. Σε αυτήν την περίπτωση τα 18 στάδια κοστίζουν 445 ευρώ.


















Kitcho Arashiyama Honten, Κιότο, Ιαπωνία 
Kάθε πιάτο του σεφ Kunio Tokuaka είναι έργο τέχνης. Το εστιατόριο διαθέτει ιδιωτικούς χώρους για το κάθε τραπέζι. Και χρεώνει τα 12 πιάτα 500 ευρώ χωρίς σάκε.















Ultraviolet, Σαγκάη 
Με μόλις 870 ευρώ το άτομο θα απολαύσετε 20 πιάτα με συνοδεία μουσικής, βίντεο και αλλαγές θερμοκρασίας του χώρου που ταιριάζουν με το μενού. Κάτι παρόμοιο στο 180 ευρώ το άτομο είναι το All Senses στη Γλυφάδα.












Sublimotion, Ίμπιζα
Το ίδιο ακριβώς concept με το γνήσιο Ultraviolet έχουν αντιγράψει στην Ίμπιζα και το μενού εκεί κοστίζει 1.650 ευρώ το άτομο για μόλις 13 πιάτων. 

















http://www.insider.gr/eidiseis/kosmos/77288/ayta-einai-ta-14-pio-akriva-menoy-toy-kosmoy

Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Τα δέκα αυτοκίνητα «δράματα», με τις χειρότερες πωλήσεις παγκοσμίως (pics)



Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν χάνουν την ευκαιρία να στήνουν επικοινωνιακές φιέστες κάθε φορά που ένα μοντέλο τους διακρίνεται στον εμπορικό στίβο. Αντίθετα, σιωπούν με μεγάλη ένταση όταν συμβαίνει το αντίθετο.
Τα αυτοκίνητα που θα δείτε στη συνέχεια, πραγματοποίησαν απογοητευτική πορεία πωλήσεων παγκοσμίως, το καθένα για διαφορετικούς λόγους. Όπως θα διαπιστώσετε στα σχετικά διαγράμματα, τα οποία προέρχονται από τη διεθνώς αναγνωρισμένη  εταιρεία συλλογής και επεξεργασίας στατιστικών στοιχείων JATO, η μόνη ανοδική περίοδος ήταν η στιγμή που… παρουσιάστηκαν. Από το μηδέν δηλαδή, μέχρι κάποιο επίπεδο πωλήσεων την πρώτη χρονιά. Ύστερα το χάος.
Να σημειώσουμε ότι ο χαρακτηρισμός των μοντέλων αυτών ως «παλτών», δεν έχει να κάνει με τον απόλυτο αριθμό των πωλήσεών τους, που μπορεί να είναι μικρότερος ή μεγαλύτερος, αλλά με το γεγονός ότι καθ’ όλο το διάστημα της παραγωγής τους οι πωλήσεις τους έφθιναν. Τέλος να σημειώσουμε ότι «δράματα» υπάρχουν πολλά περισσότερα, ωστόσο δεν θέλαμε να πάμε πολύ πίσω στο χρόνο για λόγους επικαιρότητας.


Honda CR-Z
Θέλησε να αποτελέσει την υβριδική εναλλακτική του εμβληματικού CRX του παρελθόντος. Δεν είχε όμως ούτε την ισχύ, ούτε τη σπορ συμπεριφορά που θα του επέτρεπε να μπεί στις καρδιές των οδηγών. Έμεινε αρκετά χρόνια στην αγορά, χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα.


Lancia Delta

Ένα κομψό πεντάθυρο μοντέλο με μεγάλους χώρους, που δεν είχε όμως καμία σχέση με τις Delta του παρελθόντος που άφησαν εποχή. Πολύ μαλθακή για τα γούστα των αγοραστών που θα στήριζαν τη μάρκα, πραγματοποίησε μια απογοητευτική εμπορική πορεία και φυσικά χάθηκε –όπως και η μάρκα.


Mercedes R Class



Μια άσχημη και ευρύχωρη Mercedes που σχεδιάστηκε για την αμερικανική αγορά. Δεν ήταν σε θέση να τραβήξει την προσοχή του κοινού καθώς δεν έπειθε ούτε ως SUV, ούτε ως πολυμορφική. Οι μεγάλοι κινητήρες επίσης, δεν επέτρεψαν να βρει κοινό στην Ευρώπη και μόνο στην Κίνα έκανε μια αξιοπρεπή παρουσία. Η παραγωγή της, φυσικά, διακόπηκε.

Mini Paceman

Το τρίθυρο Countryman πρώτης γενιάς μάλλον την πάτησε παρακινημένο από την τάση των sport SUV και το παράκανε. Ναι, καλή η coupe σχεδίαση, αλλά τρεις πόρτες δεν θέλουν πια οι οδηγοί ούτε στα αυτοκίνητα πόλης. Φυσικά δεν είχε συνέχεια.


Peugeot 4007

Μαζί με το Citroen C-Crosser ήταν από τα πλέον αποτυχημένα μοντέλα του γκρουπ PSA. Βασίστηκε στο Mitsubishi Outlander και έτσι δεν είχε κανένα από τα στοιχεία που θέλουν οι αγοραστές της φίρμας. Για να αντιληφθείτε τη διαφορά, το εξαιρετικά πετυχημένο νέο Peugeot 3008, όχι μόνο ανακηρύχθηκε αυτοκίνητο της χρονιάς 2017, αλλά έχει έως σήμερα 205.000 παραγγελίες.

Renault Modus

Ένα πολυμορφικό της κατηγορίας B το οποίο, εκτός από την περίεργη αισθητική, ήταν πολύ μικρό για να θεωρηθεί πραγματικό MPV. Επίσης δημιουργήθηκε την εποχή που είχε αρχίσει να φθίνει η κατηγορία, με το ενδιαφέρον να στρέφεται στα SUV.

Seat Exeo



Στην ουσία επρόκειτο για ένα Audi A4 προηγούμενης γενιάς, γεγονός το οποίο μάλιστα πρόβαλε –εις μάτην- η Seat. Ήταν η εποχή που η εταιρεία έψαχνε το νέο βηματισμό της, τον οποίο ευτυχώς βρήκε και πάλι, με αποτέλεσμα τα μοντέλα της να μην έχουν λογική και «ταυτότητα».

Skoda Roomster

Το Roomster ήταν ένα πρακτικό και λειτουργικά πολύ καλό αυτοκίνητο, που δεν είναι όμως αποφασίσει αν είναι station, MPV ή Van. Αυτή την έλλειψη ταυτότητας την πλήρωσε με κακές πωλήσεις και φυσικά την παύση της παραγωγής του.

Smart ForFour


Δεν είχε καμία σχέση με τη λογική του διθέσιου Smart και, παρά την προσπάθεια να προκαλέσει αισθητικά, παρέμεινε απλώς ένα διαφορετικό Mitsubishi Colt. Η πρώτη γενιά του ForFour λογικά απέτυχε εμπορικά, ενώ πλέον έδωσε τη θέση του σε μια επιμηκυμένη έκδοση του πραγματικού Smart.

Toyota Urban Cruiser

Ένα έξυπνο αυτοκίνητο, ως ένα από τα πρώτα B-SUV στην αγορά, το οποίο δεν έπεισε τους οδηγούς πέραν της ιαπωνικής αγοράς. Σε αντίθεση με τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας είχε μόνο μια έκδοση κινητήρα, ήταν τραχύ και η οδική του συμπεριφορά πολύ γιαπωνέζικη για να συγκινήσει το ευρωπαϊκό κοινό.


http://www.gazzetta.gr/in-motion/reportaz/article/1158976/ta-deka-aytokinita-dramata-me-tis-heiroteres-poliseis-pagkosmios-pics


Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Aυτή είναι η πιο παράξενη "αντιπροσωπεία" της Porsche στον κόσμο


Αν δεν σας φτάνουν οι περίπου 700 αντιπροσωπείες που έχει η Porsche σε όλο τον κόσμο, έχετε στην διάθεσή σας μία ακόμα, την πιο παράξενη από αυτές. Πρόκειται για μία εγκατάσταση που έκανε η Γερμανική εταιρία ώστε να φέρει τα αυτοκίνητά της -και δη τα SUV- ακόμα πιο κοντά στο σπέσιαλ κοινό της, ανεβαίνοντας κοντά στον πελάτη, στα 2.300 μέτρα.
Όπως βλέπουμε και από τις φωτογραφίες, η εγκατάσταση αποτελείτα ι από έναν γυάλινο θόλο που έχει εγκατασταθεί έξω από το σαλέ ενός φημισμένου χιονοδρομικού κέντρου στις Άλπεις, στο Meribel. Στόχος, πέρα από τον εντυπωσιασμό, είναι να έρθει πιο κοντά η μάρκα στους πολύ πλούσιους πελάτες του χιονοδρομικού, όπου πέρα από τον συγκεκριμένο γυάλινο θόλο υπάρχει και εξειδικευμένο προσωπικό για ενημέρωση όσων το επιθυμούν.

Η κατασκευή του θόλου έχει γίνει με ιδιαίτερα ακριβά υλικά ώστε να αντέχουν στις ακραίες συνθήκες που επικρατούν στο βουνό, με τους ανέμους να ξεπερνούν κάποιες φορές τα 160 km/h και την θερμοκρασία να πέφτει πολλές φορές κάτω από τους 25 βαθμούς Κελσίου υπό το μηδέν. Το στήσιμό του κράτησε επίσης αρκετό καιρό, καθώς όλα έπρεπε να μεταφερθούν με ελικόπτερο, ενώ και η Cayenne που εκτίθεται έφθασε εκεί με την βοήθεια snowmobiles.

Η απίστευτη αυτή εγκατάσταση θα μείνει εκεί μέχρι τα μέσα Απριλίου, όταν το αυτοκίνητο και το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας αποφασίσουν να επιστρέψουν σε πιο "γήινες" μεθόδους προώθησης των μοντέλων τους.http://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/auti_einai_h_pio_parakseni_antiprosopeia_tis_porsche_ston_kosmo-7722884/#OpenSum