Translate

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΣΕΝΤΑΝ

 Η μεγάλη κατηγορία των οικογενειακών έχει αμάξια διαμάντια εξαρτάται πόσα ειναι διατεθειμένος να πληρώσει κάποιος

























Η παράδοση της skoda octavia συνεχίζεται βελτιωμένη σε ολους τους τομεις


Σχεδίαση

95

Κινητήρες 

90

Οικονομία καυσίμου

90

Οδήγηση

90

Ποιότητα κύλισης 

90

Εσωτερικό

90

Κόστος χρήσης 

90

Τιμή

95

Εξοπλισμός

90

Τεχνολογία 

90

Ποιότητα κατασκευής

90

Χώροι / πρακτικότητα

90

ΣΥΝΟΛΟ 90,8



















Το αυτοκίνητο που αξίζει τα λεφτά του οσο κανένα αλλο..

Σχεδίαση

100

Κινητήρες 

95

Οικονομία καυσίμου

95

Οδήγηση

95

Ποιότητα κύλισης 

100

Εσωτερικό

95

Κόστος χρήσης 

90

Τιμή

95

Εξοπλισμός

95

Τεχνολογία 

95

Ποιότητα κατασκευής

100

Χώροι / πρακτικότητα

95

ΣΥΝΟΛΟ 95,8

















Sport και οικογενειακο η σειρα  3 στα καλυτερά της


Σχεδίαση

100

Κινητήρες 

100

Οικονομία καυσίμου

100

Οδήγηση

100

Ποιότητα κύλισης 

90

Εσωτερικό

95

Κόστος χρήσης 

90

Τιμή

90

Εξοπλισμός

95

Τεχνολογία 

95

Ποιότητα κατασκευής

90

Χώροι / πρακτικότητα

90

ΣΥΝΟΛΟ 94,6











































Κλασσική διαχρονική αξία και brand name αλλα δεν αρκεί...

Σχεδίαση

95

Κινητήρες 

95

Οικονομία καυσίμου

95

Οδήγηση

100

Ποιότητα κύλισης 

95

Εσωτερικό

95

Κόστος χρήσης 

90

Τιμή

85

Εξοπλισμός

95

Τεχνολογία 

95

Ποιότητα κατασκευής

90

Χώροι / πρακτικότητα

100

ΣΥΝΟΛΟ 94,1
















Σταθερή αξία κλασσικό οικογενειακό αλλά χρειάζεται ανανέωση το passat..


Σχεδίαση

95

Κινητήρες 

95

Οικονομία καυσίμου

95

Οδήγηση

90

Ποιότητα κύλισης 

95

Εσωτερικό

90

Κόστος χρήσης 

90

Τιμή

90

Εξοπλισμός

95

Τεχνολογία 

90

Ποιότητα κατασκευής

90

Χώροι / πρακτικότητα

95

ΣΥΝΟΛΟ 92,5

https://autotempcar.blogspot.com/2020/11/blog-post_5.html

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020

Αυστριακό γραμματόσημο σε χαρτί υγείας

 

Αυστριακό γραμματόσημο σε χαρτί υγείας

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 19:07
REUTERS/LEONHARD FOEGER
A- A A+

Τα Αυστριακά Ταχυδρομεία συνδύασαν δύο όψεις της πανδημίας του νέου κορωνοϊού σε ένα πρωτότυπο γραμματόσημο, τυπωμένο σε… χαρτί τουαλέτας, το οποίο σε περίπτωση ανάγκης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για να εξακριβωθεί αν τηρούνται οι αποστάσεις.

REUTERS/LEONHARD FOEGER

Το «κορωνόσημο» στοιχίζει 2,75 ευρώ και έχει πλάτος 10 εκατοστά, δηλαδή το 1/10 του ενός μέτρου, της απόστασης που η κυβέρνηση συμβουλεύει τους πολίτες να τηρούν μεταξύ τους. Αυτό το ένα μέτρο συμβολίζεται στις διαφημιστικές εκστρατείες των αρχών από ένα μωρό ελεφαντάκι.

REUTERS/LEONHARD FOEGER

«Αν βάλετε 10 γραμματόσημα το ένα δίπλα στο άλλο, θα έχετε απόσταση ενός μέτρου συνολικά – ή το μήκος ενός μωρού ελέφαντα» ανέφερε η ταχυδρομική υπηρεσία στην ανακοίνωσή της. Το γελαστό ελεφαντάκι εικονίζεται επίσης πάνω στο γραμματόσημο.

REUTERS/LEONHARD FOEGER

Το πρωτότυπο γραμματόσημο είναι τυπωμένο σε χαρτί υγείας τριών φύλλων, παραπέμποντας στην έλλειψη αυτού του προϊόντος την άνοιξη, όταν οι Αυστριακοί έσπευδαν να κάνουν προμήθειες ενόψει της καραντίνας.

Δεν είναι η πρώτη φορά που τα αυστριακά ταχυδρομεία κάνουν χιούμορ με σοβαρά γεγονότα. Τον Ιανουάριο, με την ευκαιρία του Brexit, εξέδωσαν ένα γραμματόσημο στο οποίο η αρχική ημερομηνία αποχώρησης της Βρετανίας από την ΕΕ, η 29 Μαρτίου 2019, είχε διαγραφεί και αντικατασταθεί από κάτω με την ημερομηνία 31 Ιανουαρίου 2020.

REUTERS/LEONHARD FOEGER

Το «κορωνόσημο» θα πωλείται σε τιμή διπλάσια της αναγραφόμενης και τα επιπρόσθετα έσοδα θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters

https://www.naftemporiki.gr/story/1650067/austriako-grammatosimo-se-xarti-ugeias

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020

Ο Πάπας θα μετακινείται με καύσιμο το υδρογόνο με το Toyota Mirai

 












Ακόμα και αν είσαι ο Πάπας δεν μπορείς να αγνοείς όλα όσα συμβαίνουν γύρω σου, ιδίως σε ότι έχει να κάνει με την οικολογική ευαισθησία των πιστών σου.
















Έτσι το νέο αυτοκίνητο του προκαθήμενου της Καθολικής Εκκλησίας θα είναι ένα Toyota Mirai που του παραχώρησε η ιαπωνική εταιρία.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ειδική διαμόρφωση για να καλύπτονται με ασφάλεια οι μεταφορικές ανάγκες του Πάπα Φραγκίσκου, έχοντας τον κλασικό κουβούκλιο στο πίσω μέρος μέσα από το οποίο ο Πάπας επικοινωνεί με τους πιστούς.




Όσο για την οικολογικό του αποτύπωμα, το Mirai είναι το πρώτο μοντέλο ευρείας παραγωγής με fuell cells και καύσιμο το υδρογόνο, το οποίο κινείται από έναν κινητήρα 154 ίππων και έχει αυτονομία πάνω από 500 χιλιόμετρα.

https://www.carzine.gr/ena-toyota-mirai-tha-einai-to-neo-aytokinito-tou-pa

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020

Ο πιο ακριβός χώρος στάθμευσης στην Ολλανδία αξίζει σχεδόν €1 εκατομμύριο

 
















Ωστόσο, αυτός που θα αγοράσει τον συγκεκριμένο χώρο στάθμευσης θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 100 φορές μεγαλύτερο ετήσιο εισόδημα, καθώς η αξίας του ανέρχεται σε 995.000 ευρώ, χωρίς τους φόρους.

Βρίσκεται στην πρωτεύουσα της χώρας, το Άμστερνταμ, και πιο συγκεκριμένα στην γειτονιά του Concertgebouw, της εντυπωσιακής αίθουσα συναυλιών του 19ου αιώνα, φημισμένη για την ακουστική της.

Ο πιο ακριβός χώρος στάθμευσης της Ολλανδίας έχει μήκος 5,6 μέτρα και πλάτος 3,81 μέτρα, κάτι που σημαίνει ότι το εμβαδό είναι 22 τ.μ.. Σύμφωνα με την αγγελία, μπορεί να φιλοξενήσει μόλις ένα αυτοκίνητο, το οποίο όντας παρκαρισμένο μπορείς εύκολα να ανοίξεις τις πόρτες του, χωρίς να βρίσκουν στους τοίχους.

https://www.autoblog.gr/2020/10/17/o-pio-akribos-xwros-stathmeushs-sthn-ollandia-aksizei-sxedon-e1-ekatommyrio/

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2020

Εστιατόριο 100 ετών γλίτωσε κρίσεις και πολέμους αλλά έκλεισε από τον κορονοϊό

 














Θλίψη προκαλεί η είδηση για ένα… υπεραιωνόβιο εστιατόριο στο Κάνσας. Για πάνω από 100 χρόνια ήταν το αγαπημένο στέκι για τους οπαδούς του τηγανητού κοτόπουλου της πόλης Αμπιλέιν. Δυστυχώς, όχι πια!

Το εστιατόριο που επέζησε από το “Κραχ” του 1929 και τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο, έπεσε “θύμα” της  κρίσης του κορονοϊού. Το μαγαζί που βρίσκεται δίπλα στον αυτοκινητόδρομο στο Αμπιλέιν του Κάνσας, κατέβασε, οριστικά, ρολά στις 25 Σεπτεμβρίου.

“Είμαστε σοκαρισμένοι που αυτό θα είναι το τέλος για εμάς”, δήλωσε ο Mark Martin, ιδιοκτήτης 4ης γενιάς του Brookville Hotel, ενός μικρού ξενοδοχείου όπου στεγάζεται το εστιατόριο από το 1894.

Απογοητευμένος ο Martin έκανε ό,τι μπορούσε για να κρατήσει ζωντανή την οικογενειακή επιχείρηση. Ακόμη και στην τοπική τράπεζα όπου προσέφυγε για να το πετύχει, η απάντηση ήταν πως είναι απίθανο να γίνει το οτιδήποτε προτού υποχωρήσει η πανδημία.

Ο 70χρονος Mark αποκάλυψε ακόμα ότι δεν πρόκειται να βγει στη σύνταξη, και απλώς υπέβαλε αίτηση για εργασία ως κούριερ, έχοντας διαθέσει όλες τις οικονομίες του στο εστιατόριο.
























Εστιατόριο … “ο κορονοϊός”

Ο κορονοϊός συνεχίζει να εξαπλώνεται στις ΗΠΑ, πλήττοντας, κυρίως, τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Και οι επιπτώσεις αναμένεται να πάρουν ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις, καθώς πλησιάζει ο χειμώνας.

Είναι η εποχή της γρίπης, η οποία συνήθως φέρνει και πτώση του τζίρου στις επιχειρήσεις τις καλές εποχές, πόσο μάλλον την περίοδο της πανδημίας.

Σοκαριστικά για το μέγεθος του προβλήματος στην αμερικανική οικονομία είναι τα στοιχεία συναλλαγών με πιστωτικές κάρτες, σύμφωνα με τα οποία μία στις πέντε μικρές επιχειρήσεις που άνοιξαν στις αρχές του 2020 έχουν σταματήσει να λειτουργούν από τα μέσα Σεπτεμβρίου – συμπεριλαμβανομένου του 23% των εστιατορίων.

Περίπου το 40% των εστιατορίων που ρωτήθηκαν πρόσφατα από την Εθνική Ένωση Εστιατορίων δηλώνουν ότι θα βγουν εκτός λειτουργίας σε έξι μήνες, εκτός εάν υπάρξει μεγαλύτερη οικονομική βοήθεια από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση. 

Δεδομένου, όμως, ότι σε 20 ημέρες θα διεξαχθούν προεδρικές εκλογές, οι ελπίδες για άμεση ενίσχυση των πληττόμενων επιχειρήσεων στις ΗΠΑ παραμένουν μετέωρες.

πηγή: Reuters

https://www.newsit.gr/kosmos/estiatorio-100-eton-glitose-kriseis-kai-polemous-alla-ekleise-apo-ton-koronoio/3121605/

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020

Η ιστορία του Anti-Mask League 30.09.2020

 0.09.2020

    Η ιστορία του Anti-Mask League

    Τις ονόμαζαν φίμωτρα, εστίες μικροβίων και παγίδες βρωμιάς. Κάποιοι είπαν ότι έμοιαζαν με «ρύγχος γουρουνιού». Μερικοί τους άνοιγαν τρύπες για να καπνίζουν το τσιγάρο τους. Άλλοι τις έδεναν σε σκύλους για πλάκα. Οι ληστές τις χρησιμοποιούσαν για να κλέβουν τράπεζες.

    i istoria tou anti mask league2

    i istoria tou anti mask league3

    Πριν από έναν αιώνα και κάτι, καθώς η πανδημία της γρίπης του 1918 ξέσπασε στις ΗΠΑ, οι μάσκες έγιναν η πρώτη γραμμή άμυνας στη μάχη κατά του ιού. Αλλά (όπως και σήμερα), οι μάσκες προκάλεσαν αντιδράσεις. Όταν οι ιατρικές αρχές συνέστησαν τη χρήση μάσκας για να επιβραδύνουν την εξάπλωση της ασθένειας, μερικοί έκαναν «αντίσταση».

    Άνθρωποι περιμένουν για μάσκες στο Σαν Φρανσίσκο το 1918

    Το 1918-99, καθώς τα μπαρ, τα εστιατόρια, τα θέατρα και τα σχολεία έκλεισαν, οι μάσκες έγιναν ο αποδιοπομπαίος τράγος, ένα σύμβολο κυρίως αντικυβερνητικής δυσαρέσκειας. Όλο αυτό το διάστημα, χιλιάδες Αμερικανοί πέθαιναν σε μια θανατηφόρα πανδημία.

    Οι πρώτες εστίες της γρίπης στις ΗΠΑ, εντοπίστηκαν τον Μάρτιο του 18, σε μια στρατιωτική βάση στο Κάνσας, όπου μολύνθηκαν 100 στρατιώτες. Μέσα σε μια εβδομάδα, ο αριθμός πενταπλασιάστηκε, και σύντομα εξαπλώθηκε σ όλη τη χώρα, ωθώντας ορισμένες πόλεις να επιβάλουν καραντίνα για να την περιορίσουν.

    Στην πρώτη γραμμή των μέτρων ήταν το Σαν Φρανσίσκο, όταν ένας άντρας μετέφερε τον ιό σπίτι του μετά από ένα ταξίδι στο Σικάγο. Ως τα τέλη Οκτωβρίου, υπήρχαν περισσότερα από 60.000 κρούσματα σε ολόκληρη την πολιτεία, με 7.000 από αυτά στο Σαν Φρανσίσκο. Σύντομα έγινε γνωστή σαν η «μασκαρεμένη πόλη».

    Κάποιοι παραπονέθηκαν για την έλλειψη αισθητικής, άνεσης ή ελευθερίας, παρόλο που 195.000 Αμερικάνοι πέθαναν μόνο τον Οκτώβριο.

    Δημοσιογράφος στους The Los Angeles Times εξέτασε τον αντίκτυπο των μασκών στην κοινωνία αλλά και στις διασημότητες, που τις απέφευγαν επειδή ήταν «τόσο φρικτό» το να μην τους αναγνωρίζουν.

    Κυρία μου εσείς γιατί δεν φοράτε μάσκα;

    Η ποινή στους παραβάτες ήταν 5 έως 10$ ή φυλάκιση 10 ημερών. Μόνο στις 9 Νοεμβρίου συνελήφθησαν 1.000 άτομα. Οι φυλακές της πόλης γέμισαν σύντομα.

    Το διάταγμα για τη μάσκα στο Σαν Φρανσίσκο έληξε μετά από 4 εβδομάδες το μεσημέρι της 21ης Νοεμβρίου. Η πόλη γιόρταζε, οι καμπάνες της εκκλησίας χτυπούσαν χαρούμενα κι όλοι ποδοπατούσαν τις μάσκες. Η εξάπλωση είχε σταματήσει.

    Όμως ένα δεύτερο κύμα ήταν στον ορίζοντα. Μέχρι τον Δεκέμβριο, το συμβούλιο υγείας του Σαν Φρανσίσκο πρότεινε και πάλι να βάλουν μάσκες.

    i istoria tou anti mask league1

    «φορέστε μάσκα ή πηγαίνετε στη φυλακή»

    Ακόμη και βόμβα στο γραφείο του επικεφαλής υγείας βάλανε κάποιοι «Τα πράγματα ήταν βίαια και επιθετικά, λόγω κυρίως του ότι οι άνθρωποι έχαναν χρήματα» έγραφαν οι εφημερίδες. Μέχρι το τέλος του 1918, ο αριθμός των νεκρών είχε φτάσει τους 244.681 (κυρίως στους τελευταίους 4 μήνες)

    Η απόφαση για τις μάσκες οδήγησε στη δημιουργία του κινήματος των αντιμασκοφόρων (Anti-Mask League). Επικεφαλής του μια γυναίκα, η EJ Harrington, δικηγόρος, κοινωνική ακτιβίστρια και πολιτικός αντίπαλος του δημάρχου. Αρκετές ακόμη γυναίκες ήταν στις ηγετικές τάξεις του.

    Οι μάσκες μετατράπηκαν σε πολιτικό σύμβολο. Οι αντιρρήσεις τους περιλάμβαναν την έλλειψη επιστημονικών στοιχείων για την αποτελεσματικότητα των μασκών κι η ιδέα ότι ο εξαναγκασμός των ατόμων να τις φορούν ήταν αντισυνταγματικός. Η κατάργηση ήρθε την 1η Φεβρουαρίου, όταν ο δήμαρχος ανέφερε μείωση των λοιμώξεων.

    i istoria tou anti mask league4

    κάλεσμα για διαμαρτυρία των αντιμασκοφόρων σε εφημερίδα του Σαν Φραντζίσκο στις 25 Ιανουαρίου 1919

    Αλλά ένα τρίτο κύμα γρίπης ξεκίνησε στα τέλη του έτους. Ο τελικός αριθμός των νεκρών έφτασε τους 675.000 σε εθνικό επίπεδο, ή 30 για κάθε 1.000 άτομα στο Σαν Φρανσίσκο, καθιστώντας το μία από τις πόλεις που πλήγηκαν περισσότερο στην Αμερική.

    Η ιστορία του Anti-Mask League, καταδεικνύει την αποσύνδεση μεταξύ ατομικής επιλογής και συλλογικής συμμόρφωσης.

    (κάθε ομοιότητα με σημερινά πράγματα και καταστάσεις είναι … εσκεμμένη! Αυτή όμως η ιστορία είναι αληθινή και δημοσιεύτηκε στους New York times)

    george.giotis

    https://www.o-klooun.com/anadimosiefseis/i-istoria-tou-anti-mask-league

    Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2020

    Tι κέρδος βγάζουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ανά δευτερόλεπτο

     









    Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα έκανε το Visual Capitalist για το κέρδος που έχουν οι κατασκευαστές ανά δευτερόλεπτο.

    Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω εικονογράφημα, το οποίο αφορά σε 19 βασικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων σχετικά με την κερδοφορία τους για το 2019, στην πρώτη θέση βρίσκονται οι VW Group, Toyota και Ford με κέρδος στα 9.202, 8.634 και 4.946 δολάρια.


    Είναι πράγματι εντυπωσιακό το πόσο μεγάλη διαφορά έχουν οι δύο πρώτες εταιρίες από τις υπόλοιπες, αλλά και εξίσου εντυπωσιακό πως η Honda καταφέρνει να βρίσκεται τόσο υψηλά.

    Στον αντίποδα, το κέρδος είναι πολύ μικρότερο για τις Suzuki και Mazda με κέρδος στα 1.104 και 1.017 δολάρια το δευτερόλεπτο. Κάτω από το χιλιάρικο βρίσκεται η Subaru (με 904 δολάρια) και ο κατασκευαστής με το μικρότερο κέρδος δεν είναι άλλος από την «ζημιάρα» Tesla με μόλις 780 δολάρια.

    Πάντως, είναι εντυπωσιακό πως ο Elon Musk έχει καταφέρει να δημιουργήσει μία μάρκα που είναι γνωστή σε κάθε γωνιά του πλανήτη και που ταυτόχρονα έχει από τις μεγαλύτερες χρηματιστηριακές αξίες και την μικρότερη κερδοφορία. Αν αυτό δεν είναι «φούσκα», τότε τι είναι;

    https://www.caroto.gr/2020/08/22/t%ce%b9-%ce%ba%ce%ad%cf%81%ce%b4%ce%bf%cf%82-%ce%b2%ce%b3%ce%ac%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%b5%cf%85%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%ad%cf%82-%ce%b1%cf%85%cf%84/

    Πηγή: www.visualcapitalist.com